Afropower med uppsatt hår

Så har man varit och svettats igen.. idag hade vi en vikarie på afron och det var Bodil - EN STOR APPLÅD FÖR BODIL!! Det gick jättebra, men tyvärr var inte musiken så adrenalinkickande som den andra skivan, saknades lite power, men det gick bra ändå. Kul var det i alla fall.

Imorgon har jag SEMESTER!!!
Alltså från mitt vanliga arbete, men vi ska arbeta hemma istället. Jag har ju nämnt innan att äntligen ska tvättstugan få sig en liten ansiktslyftning så morgondagen går nog åt allt förarbete - flytta en 90 kg tung tvättmaskin t.ex

Sen ska lille Maximus kulor kapas.. ååhhhh så synd om honom! Kanske han lugnar ner sig lite då, (om inte annat så när han är sövd) i alla fall med alla dumheter han håller på med. Busa får han göra nästan hur mycket som helst, men kissa i sängen uppskattas inte.
Isabella har två (!) blommor i sin fönsterkarm - igår fick jag en fin bild på mobilen med en omkullvält kruka med jord precis överallt och en nöjd Maximus liggande vid sidan om... Jag vet, det är sånt katter gör!

Idag gjorde Maximus en Maximus... han hoppade NER i toaletten igen. Hahaha han brukar alltid sitta på toaletten när jag är i badrummet och sminkar mig eller nåt så han skulle hoppa upp, men vi höll på att tvätta den andra katten och locket var uppe och plums så hade vi en simmande Maximus i toan som sprattlade för livet, haha

Det är inte annat än att man har kul åt de små håriga sakerna.

Ni vet lille gullefjun, han är ju i lumpen... men stackarn kom hem idag med en kraftig lunginflammation. De tror på fullaste allvar att han ska vara ute i buschen, typ krypa i snö i -20 grader på måndag morgon. Försvinner all medkänsla med titeln yrkesmilitär eller de är bara så korkade?

Nu ska jag jonglera lite - vi ses imorgon!

Kommentarer
Postat av: bottan

Jag sa direkt efter passet till Pigge;.-Fan jag glömde att vi skulle släppa ut håret!!!

Tack för kommentaren!

2010-01-29 @ 22:10:18
URL: http://http:/bottan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0