Till salu

Inatt drömde jag att jag körde ett afropower pass i bara trosor och bh, och tillika var mina trosor ut och in så istället för att hålla krukan på plats på huvudet fick jag göra samma rörelser med händerna på höfterna istället så folket runt omkring inte skulle se sömmarna på sidorna. Av erfarenhet vet jag att det inte är en sanndröm - tack gode gud för det!

Söndag = softdag = sant

Hade önskat lite mer ös på det här stället för tillfället. Såna här dagar brukar framkalla en viss dos av rastlöshet. Jag har gjort Januari månads bokföring för idrottsföreningen - Jesus (what is he doing here??), vad mycket papper! Jag har även fyllt i en massa tråkiga papper till SAMI och STIM - det är sånt tråkigt ni andra i styrelsen slipper..

Förresten, är det någon som är intresserad av en begagnad garderob eller ett linneskåp. Man kan ju ha det till mycket... Jag har haft påslakan och handdukar i det, men nu behöver jag inte det längre så om det är någon som vill ha det får ni höra av er.



Så här ser det ut. Inte nyskick, men där är absolut inga större fel på det.



Högen mitt i bilden fick plats i skåpet, så det rymmer ganska mycket..

M håller på att foga golvet - Åh så fint det blir - Åh så svart det blir - Perfekt!
Och jag får springa här upp och ner och hämta en galen, och väldigt nyfiken Maximus.. Han bryr sig inte om att han blir svart om fötterna och sen springer runt i hela huset och lämnar spår - det gör väl inget! Aaarrrgghhh, det går inte att prata förnuft med den katten. Han lyssnar inte på mig! Undrar om det finns en kattpsykolog i närheten? Annars kanske jag skulle kunna börja med att rensa hans öron..

Är nu Avatar så bra som alla säger? Hur kan blå flygande varelser bli en bra film? Jag har ingen aning om vad den handlar om, men är det inte en aning för mycket... alltså varelser från en annan värld. Jaja, är den bara gratis kan jag nog se den.

Middagsdags! Ikväll blir det en delikat ugnsgrillad falukorv med potatismos. (får kanske tillägga att det inte är pulvermos=)

Ciao for now!


Kommentarer
Postat av: Bottan

Det sista tillägget var överflödigt, VEM äter pulvermos?! Det borde inte ens få säljas.

2010-02-01 @ 12:40:31
URL: http://bottan.blogg.se/
Postat av: sus

Kan nog tänka mig att 1/3 av svenska befolkningen äter pulvermos för att det är för jobbigt och tar för lång tid att göra egen mos.

2010-02-01 @ 19:59:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0