Var jag där??

Igår kom samtalsämnet "ballongdansen" upp och det var ju ett flertal av mina nära och kära som medverkade i den lilla dansen på Ms och min 40 års fest. Det blev så klart kvällens höjdpunkt och alla var glada. Nu till varför jag tar upp denna stenåldersgamla dansen igen är därför att Pigge inte kommer ihåg att han medverkade... och han kommer absolut inte ihåg att min kära syster stod bakom och hade FULL KOLL på ALLT.

Jag lovade sätta in några bilder så kanske han får några pop-ups eller nåt.



Ni ser där till höger (inringad Catharina)!! FULL KOLL hela tiden! Och Pigge, vad döljer du med dina ballonger?





Det konstiga var att 3 st av de 5 var nyktra!! Helt fantastiskt!!!

Så Pigge, kommer du ihåg något mer nu..?

Kommentarer
Postat av: Pigge

Nu vet jag varför jag har förträngt det

2010-01-16 @ 18:00:34
Postat av: Cathy

Hahahha, helt underbart!!!! Ja det var pricken över i:et den kvällen!!!!!

2010-01-16 @ 18:37:42
URL: http://http:/superpojken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0