Den saknade har kommit hem

Min lilla gumma har äntligen kommit hem! Igår kväll ringde hon från flygplatsen på Rhodos och berättade att de strejkade och visste inte när de skulle komma hem.
- Men de får inte strejka så de arbetar bara väldigt långsamt...

Efter en timme skickade hon ett sms och berättade att de satt på planet - det hade gått ganska smidigt ändå, hade inte haft stor marginal när de väl fick meddelande om boarding och sen planet lyfte. Hade inte alla uppfattat att det var påstigning så snabbt som de gjorde, hade de eventuellt fått vänta MASSOR av timmar.

M och jag for ner till Sturup och hämtade de efterlängtade barnen. Bruna och fina, lyckliga och ganska trötta var de när vi körde hemåt och var inte hemma förrän kl.3 - IGEN!

Nu har jag kommit på varför man känner sig bakis efter en fest - det är inte alls spriten eller vinet man häller in, det är så klart sömnbristen eftersom vi nästan aldrig kommer i säng förrän på morgontimmarna när vi festar.
Jag har haft samma symptom dessa dagar, och inte tusan drack jag något igår. Jaja, det har väl hänt att man har haft lite symptom 2 dagar, men det är oftast efter en bra och hård kräftskiva...

Idag har solen tittat fram och torkat all tvätten - äntligen ska jag få stryka imorgon igen..haha

En skön latdag med bok - jobbångesten börjar göra sig påmind redan..

Nu kallar sängen så jag inte är bakis imorgon igen.

kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0