Elliots första födelsedagskalas

Idag har vi varit på barnkalas! Lille Elliot blir 1 år imorgon och det firades idag med hamburgare, korv och jordgubbstårta.

Hela tjocka släkten satt i trädgården och svettades floder, 29 grader kvav värme utan vindpustar kan få vem som helst att hyperventilera.

Elliot var glad som en speleman, utom när Oliver nästkusin kom i närheten - då blev han riktigt irriterad..ja,det var förstås även när Catharina serverade tårtan och vi skulle sjunga för honom, och hon satte tårtan vid sidan av honom och Elliot blev lätt irriterad och fotade till tårtan och då blev han ilsk över gräddklet på foten. Annars är han solskenet själv.



Sen var det paketuppackning och jag vet inte vem som var mest exalterad, Cathy eller Elliot - jag misstänker Cathy..

Alltid roligt att träffa släkten, snacka lite skit, äta gott och pussas och kramas lite.



Min mamma, Camilla, Sabina och Jennifer



Systern min

Tack Cathy, Åke och Elliot för god mat och en skön, men ack så svettig eftermiddag! Hoppas poolen kommer till användning - misstänker starkt att den är fylld imorgon..

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0