En dotter har kommit hem

Tjoho det är fredag!!!

Det känns lite galet när solen strålar, hettan pulserar och vi sitter inne och tittar ut hela dagarna. Varför har jag inte semester nu? Javisst ja, det är ju månadsbokslut.

M börjar sin semester idag eller har slutat jobba idag inför den begynnande semestern, och han ville ju egentligen inte alls jobba idag - fick nästan dra honom till bilen och sätta honom i förarsätet för att han skulle köra mig till Hörby. Han övertalade i alla fall mig till att sluta 15, vilket inte alls var någon svårighet. Jag är ganska lätt övertalad när det gäller såna saker som att minska flexsaldot.

Innan jag gick så bjöd Anne, min kollega på semesterglass i korridoren - hon börjar också sin semester nu. Det var gott, trevligt och fullt av Magnumkalorier.

Bella satt i bilen tillsammans med M när jag kom ut på parkeringen - jag har inte träffat lilla gumman sen i måndags för hon bara jobbar och sover borta alltid.

Tack kort är beställda - att en sån sak ska vara så svårt?!! Först ska man gå igenom alla foton från studenten, sen väljer man ut några... sen gallrar man...sen fixar man den utvalda bilden...sen ska man leta upp ett företag man vill ska utföra arbetet - bara det har ju tagit flera kvällar. Ja, nu är det beställt så alla ni som var här och festade med oss kan se fram emot lilla gumman i er postlåda inom förhoppningsvis en snar framtid.

Till alla Er som har semester nu - GUUUUUD vad jag är avis!!

Men...jag har semester om en vecka och en vecka går ju så snabbt.

Nu ska jag fredagsmysa med min familj

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0