I threw my sunglasses

Wow, jag har återupptäckt solen. Jag har gått med solbrillor nu ett tag och har helt missat att det kan vara skönt att blotta sig för den gula faran som gör en brun.

Madrassläge mest hela dagen, men det är fan så jobbigt att undvika dyngsur bok i poolen.

Gick ut och lade mig vid 10 och typ någon timme senare, då jag kissnödig rusade in och konstaterade att klockuslingen var 15.30. Var har denna dag tagit vägen?

Var trött på att lata mig så jag gick ut och letade blommor bland allt ogräs - jiippiiee, jag fann några efter 30minuters ihärdigt slitande. När jag ändå var svettig så tyckte jag att då kan jag svettas lite till - tog ett styrkepass innan potatisskalningen och kände mig trots allt lite nyttig.

Dessa blommor fann jag i min rabatt..









Grillad lax med nypotatis och dillsås blev det till middag och sen en jätteusel film - Repo men - se den inte!!

Imorgon blir det beachhandboll i Åhus, lite handboll och mycket strand och stek

Puss o smisk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0