Jag bara klagar hela tiden även om man inte ska....

Man ska inte klaga på vädret, men man kan väl få klaga på att det är så in i hundan varmt INNE. Vi har 29,2 grader i vårt vardagsrum - alla dörrar och fönster är öppna, men inte tusan hjälper det.

Idag när jag kom hem från jobbet så undrade Mikael om jag möjligtvis har UV lampor insatta på mitt kontor, för jag var mycket brunare idag än jag var igår kväll. - Ja M, jag bad speciellt om det nu när du har semester och jag får istället sitta på ett kontor hela dagarna... PUCKO!!

Ägnar kvällen åt strykning i tvättstugan - något svalare där, men jag är ändå så himla varm.

Snart fredag och semester!


Kommentarer
Postat av: Gullefjun

Imorgon e de Tisdag <3 :D

2010-07-05 @ 22:37:56
Postat av: Markus

Stackars mikael. han försökte bara vara snäll ju ;)

2010-07-06 @ 01:56:00
Postat av: Bottan

Stå på dig, det är kasst att jobba i snigelfart när andra har semester :( Denna sista veckan innan är typ 3 år lååååång....

2010-07-06 @ 14:03:30
URL: http://bottan.blogg.se/
Postat av: Sus

Haha, ni är för gulliga :) Förresten, det är inte alls synd om M - han har semester och det har inte jag. Det är synd om mig!!

2010-07-06 @ 14:18:15
Postat av: mamma

Jag tycker synd om dig,men kanske mer om mig själv har tre och en halv vecka till att jobba.Men tänk som så, du har en vecka längre semester Kramis gumman

2010-07-07 @ 10:12:40
Postat av: Sus

Hade jag bara haft det mamma, M har 4 eller 5 veckor, och jag har bara 3...

2010-07-07 @ 16:56:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0