E ja elit eller?!!

Jag känner mig som en utrotningshotad oas... jag känner att värmen är mig överflödig, min kropp klarar inte av att ta emot mer vätska och jag kommer att torka in och bli en levande ökenkvinna. Ja, annars är det rätt bra...

En skön fredag och lördag tillsammans med syster yster med familj, alltså Catharina, Åke, Elliot och Vincent.

Massor av vätska i fredags, både runt och i kroppen - precis som det ska vara.



Elliot just lööööve water



Och M just löööve the sun



På kvällen åt vi god mat och drack rött, öl och slabbedang... nice!

Dessa tre är en bra kombination till en trevlig och social kväll..

   



Nyduschad syster

Det var en superskön kväll och vi satt ute under tak till klockan närmade sig midnatt, sen tyckte fryskyllingarna (kvinnsen då..) att det var dags att gå in... vi skyllde på myggen, men egentligen tyckte vi att det var svinkallt..

Vaknade på lördagsmorgonen av Tors jäkla humör - det var välkommet, så även regnet.

Jippiieee, jag kan andas!!  - en stund, sen klarnade det upp och blev lika hett igen - SUCK!

Vid lunchtid körde vi till Äventyrsgolfen för att visa hur urusla vi är på minigolf... alltså jag trodde faktiskt att jag var värdelös, men jag är ju näst intill elit för tusan.. Jag blev minimobbad för mitt uttalande



Åke in action..



Och så fick vi vänta och vänta medan Åke hämtade sin boll i vattnet hela tiden.... jaja vi andra också så där lite emellanåt.. haha



Här ska bollen rulla fint upp på en bro liksom, Cathy smällde till bollen så den flög över bron..men vad gör väl det när den kommer dit den ska.

Kolla in!



The Winner is....S

Var bara tvungen att fota vagnparken....Folk kan ju tro vi gillar SAAB i detta huset..



Härliga dagar med en oväntat ljudlig systerson - han var ömsom charmig, ömsom glad, ömsom skrikig och ömsom heligt förbannad, men fruktansvärt go ändå.



Så fort jag skulle ta ett foto på honom så flörtade han...





haha, nu fick jag dig... och då berättade han att han faktiskt inte ville vara med på bild...eller nåt.

Cathy hittade den bästa sovplatsen till Elliot på altanen...han uppskattade den i 5 minuter medan han åt välling, sen ville han inte vara där längre...-dynlådan är ju faktiskt till för dynor, inte Elliotar.. -Fattar du inte det, morsan?



Sen eftermiddag/kväll så kom regnet igen och Tor väsnades en stund - Yes, vi kan andas igen!!

Med pizza i magen, en lite gnällig och övertrött son packade de bilen full, tog farväl av en uttorkad ökenkvinna med man och styrde SAABEN mot Lund. Tack och i vaj - vi ses snart igen!!

Puss & Kram



Kommentarer
Postat av: Bella

Ja trots en liten rastlös och gnällig son så hade vi några mysiga dagar... Det är tur att man vet att den lille charmören för det mesta är glad, men vi har ju alla våra dagar då vi é mindre glada. Vi vuxna kan ju ge uttryck för hur hett o klibbigt det är, men hur gör man när man bara kan säga vov vov och gråta? Tack för en mys helg med mycket mys och god mat o dryck och trevligt sällskap! Nästa gång vi våldgästar blir det bara föräldrarna :) Men vi får det mysigt på fredá. Kram kram

2010-07-17 @ 22:03:42
Postat av: Sus

Du missade ändra namnet...

Jag har kollat upp tågtider, sista tåget hem går vid tolv - då får vi åka in tidigt..

2010-07-17 @ 22:27:32
Postat av: Cathy

Hej.

Kära syster, du va skitbra i golfen, men tur att det inte var jämnare för att det va felräknat med 2 poäng! Men du va helt klart bäst ändån :))) Puss o kram

2010-07-18 @ 11:26:11
Postat av: Sus

Jaja, 35 points till mig. M är så usel på att räkna när det ska gå snabbt...

2010-07-18 @ 20:01:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0