ÅHUS BEACH+1 Handboll+6 galningar

Idag har jag bestämt mig för att inte sova längre än till kl.8 på min semester och jag ska inte gå och lägga mig tidigare än 00.30. Jag vill helt enkelt få ut så mycket som möjligt av min resterande vacation.

Pigg och alert gick jag upp ÅTTA! Körde till Åhus beachhandboll vid halv 10... tittade på Emma, Niklas lill-loppa till syster. Hon var BRA!!! Hon var den enda i laget som verkligen spelade rejäl handboll, inga fjuttiga kast utan rejäla kraftsvingar och tacklingar - De e gött att se!!





Att sitta och titta, heja, skrika under en match som varade i 10 minuter var ungefär vad denne svensken tålde - det rann svett i mina knäveck... - mot havet!!!!





Man hann knappt lägga sig på beachen förrän det var dags för nästa Emma-match igen.





MÅÅÅÅÅÅÅÅL!!!!!



I like this photo - det ser ut som Emma ger motståndaren en fet smäll på käften...

Vi såg även en match med Lottas dotter, Hanna. De hade precis vunnit en match med 15-0 och nu förlorade de ganska stort. Synd!



Nu hade vi varit sociala i 25 minuter... - mot havet!!!!





Jag har kommit fram till följande under denna dag:
- Jag gillar inte het sand utan skor
- Jag gillar inte het sand med skor
- Jag gillar inte det kalla vattnet
- Jag gillar inte att inte ha en toalett i närheten
- Jag gillar inte trängseln på stranden

Är jag en poolmänniska så säg..

Fick en förfrågan idag om jag inte kunde börja videoblogga som alla fjortis-kändisbloggare...
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH JAG DÖÖÖÖÖR HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA


Seeya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0