SMACK

Allt som är dåligt går över - allt som är bra går över.. såg ett moln på himlen idag och fick stora darren - NEEEEJJ, jag vill inte ha vinter!!! Men det gick över..

Idag har jag hunnit till halva semestern.. suck, ja allt som är bra går också över..

Har fått 3 stycken höst/vinterkataloger i dagarna - Hur ska man kunna veta vad man känner för att bära för plagg om några månader? I vår familj brukar vi alltid kryssa för vad vi vill ha, jag sätter det stora krysset, Isabella sätter ett normalt kryss med ett I och Josefine ett normalt kryss med ett J. Mikael kryssar aldrig - han vill aldrig ha kläder från postorder. Är det en bra katalog och vi är färdigkryssade så ser man knappt plaggen för alla kryss, men då ska vi börja sortera, -vill jag verkligen ha den? , -kan den sitta snyggt på mig? -äsch, den är för dyr, den ska jag inte ha... -vilken färg ska jag ha av den?.. osv. Ett roligt nöje, som oftast inte blir någon beställning...

Latdag med Roger Moore's självbiografi, kinarestaurangbesök och lek-med-Jossans-hår-med-slingmedel, och att inte förglömma - samtal med mammis i en timme...vet inte hur många gånger hon sa att -nä, nu får vi lägga på, jag ska gå upp tio över fem imorgon...-jaha, inget annat kul som hänt, frågade jag då...haha kl. var nästan elva när vi klickade av.

En stor NYHET i vår familj är att M har skaffa FB. WOW!!!! Eller rättare sagt..jag har skaffat FB till min man för han får ändå aldrig tummarna loss, men jag såg idag att han besvarat ett inlägg - Wiiii...inte helt ointresserad ändå...!



Pigmentfläckar suger och jag behöver en rejäl Hårinpackning imorgon - godnatt

Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0