Moln på himlen=Shoppingdag

Vad gör väl en mulen dag om man får shoppa?!! Perfekt väder att tillbringa i stan..

Första affären vi angrep var TELENOR - Jossan har tjatat och tjatat om att få en ny telefon, och inte vilken som helst heller..jaja vad gör man inte för sina barn. Hon har alltid haft kontantkort innan men nu är hon så förståndig (hoppas jag) att hon klarar av att ha ett abonnemang..

 Vivaz Pro - NICE!!!

Ja, sen blev det sportaffärerna men där var så tråkigt med all rea - jag vill ha nya snygga träningskläder, inte gamla som man sett hänga där i ett helt år. 

Skor....har kollat länge och väl på Ecco walkingskor, men det bär emot när man får betala en hel förmögenhet. Nu var ju M också med och han ville ha ett par så då fick ju jag sympatihandla..

Sen höll vi nästan på att glömma växla pengar - var det inte därför jag åkte in egentligen..-nej, visst nä - det var för Jossan tjatade om mobilen, och M följde med till staden bara för att inhandla vitlökskapslar på hälsokosten och när vi sen kom hem så hade han glömt handla dem...hahahaha såååå kass!!

Eftermiddagen bestod av marktjänst på nedre plan och mannen sågade, svor, svettades, skruvade, sågade, svor, svettades..på altanen. Nu är den nog...helt färdig

Piccata milanese till middag idag - M står vid spisen med sin nye käre vän vid sidan av sig...fläkten.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0