Jag behövde jobba lite

Idag har jag gästjobbat.. som jag så fint kallar det - känns lite kuligare då.
Det var nog ca 10 personer mot vanliga fall 135 som arbetade denna onsdag.. jag genomled ca 8 timmar, men samtidigt var det skönt att komma bort och få koncentrera sig och samla tankarna på lite siffror istället för sorg.

Dagen gick fort, märkte snabbt av folkets sommarlunk och en annan fick torka svetten ur pannan mer än en gång - anledningen till gästjobbet idag beror helt och hållet på att jag vill slippa sena kvällar nästa vecka.

Båda mina flickor kom och mötte mig på jobbet idag - gulligt va?! Haha, det var bara för att de ville ha skjuts hem.. Väl hemkommen var det bara att fara iväg igen  - nu till favvisaffären Willys och shoppa mat.

Efter goda grillade spett med potatisgratäng for M runt med resväska, kalsonger, rakvatten och öl och verkade lite stressad, men framför allt svettig - nu for även fläkten fram och varenda gång jag gick förbi fläkten i vardagsrummet trodde jag att det ösregnade ute.. (typ samma ljud)

Imorgon åker vi till Västervik.. på hoj...ajjj min häck!!
Lämnade av resväska med Ms kalsonger och rakvatten hos Bodil & Pigge och släpet - ölen fick också hänga med samt min Jäger.

Känner mig lite taggad...men bara lite - än så länge. Det blir säkert bra - jag åker nog med Linda i bilen.

Nu har jag precis målat mina naglar mörklila och rakat mina stortår, annars gnäller Bodil på mig - hon gillar inte luddiga tår.

- Vi tar det försiktigt och lugnt och vi lovar vara rädda om oss.
- Vi lovar även att ha riktigt kul.
Skulle ni sakna mig så vet ni var jag finns - kom dit - alla andra kommer att vara där..

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ha det så jätte trevligt och var rädda om varandra.Kramis

2010-07-29 @ 06:35:50
Postat av: Sus

Tack mamma, det ska vi ha!

2010-07-29 @ 07:45:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0