Va, söndag redan...?!

Idag känns det som söndag..Hallå, det jär ju söndag!
Ja, jag ska i alla fall beta av min lista - strykning! Ni anar inte vilken helvetisk hög jag har i tvättstugan...SUCK!!!

Bellaliten och Henkeponken åker till Rhodos idag - jag är inte alls avundsjuk, jag är bara ledsen för att jag saknar lilla gumman och det blir så tomt och tyst när hon inte är hemma.

Jo, jag har en dotter till...hon hörs inte för hon är inte heller hemma.

Så det blir nog en hård vecka - i alla fall för min häck, för vi ska köra till Öland, M och jag på hans hoj...



- Bella, ha nu riktigt superkul och supermysigt på Rhodos!!!!



- Undrar när min Josefine ska komma hem...

Nu förvisar jag mig själv till tvättstugan - hajdå!

Kommentarer
Postat av: josefine

kommer hem senare idag, när Niklas kan köra :D

2010-07-18 @ 12:17:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0