-Present!! - till mig!!

Vad händer här? Inte ens en pop-up har kommit upp..



Diggar vi till vinnarlåten som inte ens var bra och varför är vår vita lampa gul?

Jaja, man kan inte komma ihåg allt som är kul, eller hur?!

Men detta kommer jag ihåg:



Niklas badar i 19 gradigt vatten mitt i natten tillsammans med 5 stora spindlar. (visserligen döda, men ändå..)

Idag har det äntligen blivit sommar, men till vilken nytta när man sitter inne på ett kontor hela dagen. Bella och alla andra studenter fick en underbar skattjakt i alla fall - de hade haft jätte roligt och bella var hur fin som helst som grekisk gudinna..

Vet ni vad min man kom hem med idag... han är helt underbar!



En present till mig!!!

Jag blev lite ledsen när jag hörde att Sara inte klarat uppskrivningen. Det är bara att bita ihop Sara, plugga ännu mer och att inte försöka vara nervös nästa gång - då fixar du det! Do your practise and all is coming!

Ciao


Kommentarer
Postat av: Sara

Åh du är för söt :) Ja nästa gång tänker jag INTE kugga, och vet nu att det inte är något att vara nervös över =)

2010-06-03 @ 10:13:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0