En dag att minnas

Vad gör man väl en dag som den 19 juni när man är bakis, seg och väldigt rastlös? Jo, man tittar så klart på kronprinsessans och Daniels bröllop.

När någon gråter, gråter jag också - så är det bara. En underbar vigsel, romantiskt och mycket tårdrypande för den känsliga romantikern. Jag blev även mäkta imponerad av Björn Skifs och Agnes låt - såå pampig!

Ville inte spendera hela kvällen tittandes på brudparet utan gjorde en god paj till middag och cheesecake med passionsfrukt till efterrätt, och därefter intog vi soffan med liggläge och tittade på Wallander.

Sen idag ville jag så klart se alla de omtalade talen. Oj vad tårarna rann..
Daniels tal har jag sett tre gånger och tårarna sprutar.



Jag trodde inte jag skulle bli så berörd, men ack så fel jag hade. En underbar tillställning som även imponerar på mig. Jag är glad över deras villkorslösa kärlek och lycka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0