Ha, det visste ni inte!

Hallå, har jag inte berättat för Er att jag gillar när ni kommenterar? Hur svårt kan det vara?

Bella har i alla fall visat att hon är väluppfostrad - hon har kommenterat!

Hur lätt är det att skriva om fem saker som ni inte vet om mig, när jag är som en öppen bok..

1. När jag gick i mellanstadiet och högstadiet var min högsta önskan att bli skådespelerska

2. Jag är ekonom, men oerhört usel i matematik

3. Jag är ännu sämre på Geografi, hittar knappt Sverige på kartan

4. Av någon konstig anledning röstade jag en gång på Folkpartiet

5. När jag var yngre var jag väldigt förtjust i äldre män och nu när jag är äldre uppskattar jag att titta på yngre män.. vilket konstigt fenomen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0