Karneval

Medan en annan har jobbat hårt med att hålla hjärncellerna sams har min kära dotter roat sig i Kristianstad idag.. De började kl.8 imorse med att festa loss här hemma - stackars Josefine som vaknade av stök i köket när de förberedde frukostbullar och grogg.

Bella trivdes som Robin Hood i Sherwoodskogen i sin indianmundering skrikande, tjoande längs Kristianstads gator - än slank hon dit och än slank hon in i baren.

Erika beställer en blue lagoon...
Bella: - Alltså jag vill ha en sån, men röd!
Bartendern: - Eh, jag gör en annan röd drink till dig.
Efter ett tag...
Bella: - Detta var den godaste drinken jag någonsin ätit..!

Efter karnevalen gjorde de Åhus, sen blev det nog för mycket av det goda och jag fick hämta tjejerna vid bussen.

Det är underbart att höra hur roligt de har och har haft på alla festligheter inför studenten på fredag.

Nu har jag arbetat mina två dagar denna vecka och resterande tre dagar tillbringar jag hemma i köket... jag har alltså bara förflyttat arbetsplats och arbetsuppgifter lite..

Nu väntar en skön kväll.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0