SEX AND THE CITY 2

Nu har jag också äntligen sett den omtalade filmen Sex and the city 2 - en film till 75% i min smak.



Jag kan inte säga att jag höjer den skyarna, men den var rolig. Samantha gör filmen, utan Samantha hade det blivit en ganska torr historia. OCH... utan den här mannen hade inte filmen fått så höga procent av mig... KOLLA!!



Vilket leende! Jag fullständigt smälter.

Efter bion körde jag bella till Svensköp då de ska åka till Mjölby och fira Henkes systers student imorgon. Att besöka Svensköp är En liten nostalgi tripp. Det känns som evigheter sen vi flyttade därifrån, men är nästan exakt två år sen... däremot känns det inte som två år sen vi flyttade hit till the blue house. Svensköp var lika öde som sist jag såg det, men där är fortfarande underbar natur.

Idag var Bellisen på kristianstadsbladet.se - skattjakten - fotad mitt under sin jakt på poäng - 20 push ups på tårna - filmad blev hon hon också.



Imorgon är det fredag - veckans skönaste dag - njut fullständigt och vi hoppas på bra väder

Kram

Kommentarer
Postat av: Bottan

Är det första gången hon gör push-ups på tårna?! ;)

2010-06-04 @ 14:10:57
URL: http://bottan.blogg.se/
Postat av: sus

20 st i alla fall - trodde inte hon kunde det..

2010-06-04 @ 17:17:26
Postat av: Bellis

Haha, det är väl ingen konst för en så vältränad Isabella?!

2010-06-04 @ 22:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0