Acklimatisera kroppen till normalläge..

När man kommer upp i den här typ medelåldern kan det vara lite svårt att acklimatisera kroppen till normalläge efter en kväll med "gänget". Jag var typ halvt medvetslös hela söndagen och inte var jag piggare på måndagen heller.

Skulle egentligen gå på step igår kväll och träna inför uppvisningen, men min kropp bara skrek - Neeeeeejjjjj! och jag lyssnar ju alltid till min kropp..eller hur?!

Ni som känner mig ganska väl vet att jag är lite av en elit på att göra bort mig... nu har jag varit i farten igen. Ni vet att jag också alltid är väldigt kärvänlig mot min man.. I lördags så skulle jag bara liksom ta honom lätt på rumpan, så där kärvänligt som man brukar - börjar långt ner på baksida lår och smeker så härligt upp till rumpan och när jag når rumpan så kommer jag på att det inte är min man! Jag höll på att svimma!! Herregud vad pinsamt.. jag tog fel på min mans rumpa och Niklas rumpa - fattar ni att jag skämdes!

Jaja, Pigge brukar ta fel på Jessica och Bodil.. jag hoppas att han inte smäller till hennes bröst som han brukar göra med Bodils. Förstår karlar inte att det är känsliga saker de har att göra med - det är ingen okänslig fettbula som man kan hantera ovarsamt. Jag smekte i alla fall...men tyvärr fel man..

I fredags var bella på studentfest hos helikopterHenke alias kissekotten. HelikopterHenke är hans nya smeknamn efter en rooooliiig episod som hände förra helgen - han var då också naken precis som Pigge var i lördags...
I alla fall så gick bellas telefon i sönder och hon har ingen aaaaaniiiinggg om hur det gick till - och önskade sig en ny telefon av sin mamma i studentpresent. Hur kul är det att ge sin dotter en telefon i present som hon har glömt hur den såg ut om 1 1/2 år.. Eftersom jag redan har köpt en annan sak så ok, lilla gumman. Telefonen kom idag och den är SKITSNYGG - hoppas den är bra också.

Imorgon är det SKATTJAKT i Kristianstad och bella ska vara grekisk gudinna... (hon tar den gamla telefonen med sig..)

Hoppas jag kan få tag på lite roliga foto...

Vi ses!!

Kommentarer
Postat av: Niklas

Du gjorde de väldigt diskret faktiskt , tog ett tag inna jag fattade vem de verkligen va, Men roligt va de :D haha

2010-06-01 @ 22:27:11
Postat av: Sara

Hahahahaha jag döör :D det gjorde verkligen min dag:)) jag kan inte sluta skratta, skulle betalt vad som helst för att se det :D

2010-06-01 @ 22:34:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0