Studenten

Oj vad det är många som tror att jag skriver blogg det första jag gör dagen efter bellas studentfest....har aldrig haft ett så smutsigt hem förut - JAG HAR STÄDAT HELA DAGEN!!!  Men NU har jag gjort alla måsten, så nu kan jag blogga kära vänner!

Jag börjar med att berätta att hela gårdagen var galet rolig! Framför allt vet jag att det var Isabellas absolut roligaste och häftigaste dag någonsin och detta kommer vi att leva på läääääänge.

För Isabella började dagen med champagnefrukost i tivoliparken kl. 8.00 som följdes av fotografering, kyrkbesök, lunch med klassen, betygs-titt och sen kl. 16.00 var det utgång på Söderport - WOW!!!

För mig var det placering i köket fram till lunch - och vilken tur att Sara gärna ville komma och hjälpa mig för utan hennes och Josefines hjälp hade jag fått stressa. Allting tar ju längre tid än vad man först tror - vi är väl alla lite tidsoptimister.. Men som sagt så var det ingen fara med tiden, och vi hann duka och pynta och dricka cider i lugn takt innan det var dags att göra sig i ordning.

Stämningen i stan en sån här dag gör en så fruktansvärt glad - man ler konstant hela tiden.

Bella rusade ut, glädjetårar, glada tjut, kramar, blommor och visselpipor - GLÄDJE!!!!



Och sen skulle de åka flak!!





Vi andra körde hem och drack champage och väntade och väntade och väntade....



Åhhh så glad hon var när hon såg alla stå och vänta på henne..





Alla var inte glada, lille Elias var inte alls på humör



Sara hade ett leende på läpparna hela dagen... hela kvällen... och hela natten. Undrar vad det berodde på - single malt or single guys..

Sen blev det MAT!!!









Efter maten blev det presentuppackning - så mycket svallande känslor igen och tårarna bara rann




Helt sjukt mycket presenter, pengar, presentkort hon fick - hon blev nästan mållös när hon öppnade paket efter paket med dyrbara gåvor, och oerhört tacksam för alla fina presenter.




Vi hade mycket kul, och vi sjöng t.om "Vi gratulerar" för min mamma som precis fyllt 60, och fina tal hölls för lilla bellisen. Bella höll faktiskt själv det första talet och hon tackade mamma och pappa för den fina festen. Gulliga du!





HURRA BELLA!!



Haha, no comments



Mitt i natten fick ungdomarna för sig att bada...nattbad är skönt, speciellt om det är 27 grader i poolen och 15 i luften..






SKÅL!!

Denna dag kommer vi att minnas i evighet - en sådan här känslosam och härlig dag lever kvar i minnet för alltid.

Nöjda, mätta, trötta och lagom berusade intog vi sängen vid 3.

Jag tackar ALLA som gjorde denna dag oförglömlig och till bellas absolut bästa dag - ni är guld värda!

Puss & Kram




Kommentarer
Postat av: bottan

Bella stod för det mesta av det bästa alldeles själv. Strålande humör hon var på, men som sagt, öva lite till på att festa ordentligt. Tack för en rolig avslutning på dagen. Puss

2010-06-13 @ 11:17:05
URL: http://bottan.blogg.se/
Postat av: Sara

Tusen tusen tack för en oerhört rolig fest :D Haha jag tror det var alla single guys som hjälpte till lite;)

2010-06-13 @ 19:11:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0