Dagen efter...ett litet helvete

- Asså, jag bara måste verkligen köpa en ny Robert Pattinson affisch, jag har hånglat sönder min gamla.

Från dagens tjuvlyssnat - haha askul!


Nu har lugnet i the blue house återfunnit sig igen. Det var några effektiva och roliga dagar förra veckan, man såg verkligen fram emot studenten och sen är den över på några timmar.. ser man det på det viset är det kanske inte så roligt, men hela dagen var så sjukt rolig så den lever som sagt kvar i minnet länge.

Jag kan även berätta att DAGEN EFTER inte var så kul. För det första vaknade jag 05.45, alltså endast 3 timmars sömn. Det stormade och regnade ute, här var plastglas och ölburkar i hela trädgården. Golven hade blivit svarta av smutsiga skor. Det är så klart sånt man får räkna med, men man räknar INTE med att där är djupa hack efter klackar i parketten som vi lade ny för två år sen. SHAME ON YOU!!

En annan mindre rolig sak var att vi hittade bara en ljuslykta på toaletten, men däremot hittade vi glassplitter på hela golvet. - Varför inte säga till att man slagit sönder något så vi kan dammsuga upp glasskärvorna. Var blev den sönderslagna ljuslyktan av? Slängde ni den i toaletten?  Vi fick nämligen stopp i avloppet och kommunen fick komma hit och spola rent i rören - haha, helt sjukt!

Så vem ska vi skicka räkningen till på ny parkett och spolning av avloppsrören?

Skojade bara! Det är bara att inse att det inte blir någon Jamaicaresa nu i sommar i alla fall.

Så nu är det ny vecka och nya utmaningar, och ny fest.. - Sommarfest på fredag!! Sällskapsresan nr 1 är temat och ni kan inte ana vad jag ska ha på mig... haha kul blir det!


Kommentarer
Postat av: Bottan

Sommarfest...kan bara bli bikini eller topless ;)

2010-06-16 @ 14:12:57
URL: http://bottan.blogg.se/
Postat av: sus

Lilla gumman, har vi inte träffats på sistone?? Bikini är för dem utan volanger.. och jag tror inte mina kollegor skulle uppskatta en topless-sus, haha vilken syn!

2010-06-16 @ 19:13:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0