Släktbilder o lite tårta

-  Jag har hört att det är mycket värre att få ner den i halsen än upp i rumpan.
-  Jag tar den hellre ner i halsen än upp i rumpan vilken dag som helst!
-  Min pappa fick den upp i rumpan igår.

Alla nyfikna som har tjuvlyssnat inser snart att konversationen kretsar kring gastroskopi och inget annat.

Det mina vänner är en otrevlig upplevelse, vilket håll de än väljer.

Idag har jag fått lite fina foto av min syster som hon tog på studenten - jättekul! En annan tog endast ETT foto och det var på bella när hon hade somnat på golvet i köket..hahaha Det ska hon få höra i all evighet, så länge som hon kommer ihåg studenten ska hon komma ihåg att hon inte orkade festa till kl.6 som hon ville.

Jossan tog mest festbilder och Caroline tog mest släktbilder - kanon! Nu har jag ju det mesta.



Nu har jag t.om bild på tårtorna! Supergoda som jag beställt från Boijertz i Höör med hallon- och chokladfromage.

Lite bilder på de tre galna tjejerna Sabina, Isabella och Josefine





Och sen kom där en till..Monika, min syster



Och ännu en.. Caroline, också min syster



Ikväll har jag, mannen och yngsta tjejen promenerat en jääääättelåååååång runda - vi säger att det var powerwalk så passar det in i min hälsosamma vecka eftersom jag sprang igår... ja och slutligen tog vi en runda om konsum och köpte negerbölder för Isabella var gottesugen.

Imorgon är det sällskapsresan som gäller - SUNTRIP... Do you remember? Inte jag, men mina kollegor har uppdaterat mig. Slutar tidigt för vi måste hinna förfesta... uppdaterar i helgen - ska försöka komma ihåg min kamera.

Lev ett kärleksfullt liv - puss

Kommentarer
Postat av: Bottan

Puss tillbaks min vän :)

2010-06-18 @ 10:55:42
URL: http://bottan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0