Undrar hur många som fick gonorré..

Tjenixen people, hur kommer det sig att varje gång jag inte känner för att festa så blir det himla roligt? Det slår aldrig fel. Jag var inte alls taggad för fest igår - det har ju varit så mycket varje helg flera veckor tillbaka så egentligen kände jag bara för fredagsmys, och så blir det såååå himla kul! Wow, vad jag älskar att festa!

Förfest hos Christel - Vilket härligt hus de har - stora gigantiska öppna ytor i vitt - läckert - I like! Cidern var god och SUNTRIP tröjorna åkte på. Kändes lite konstigt att inte direkt göra sig i ordning för fest, utan det var mest att se så sällskapsresig ut som möjligt. Eftersom det var ett X antal år sen jag såg filmen har jag egentligen ingen aning om handlingen - jag kommer bara ihåg Sven Melander som asbränd, och då borde ju jag vinna pris för att vara mest lik...



Somrigt i alla fall, eller hur?!!



Ann i bästa hårdrockspose. Haha, kom att tänka på en rolig episod under bilfärden från jobb till Christel. 5 galna tjejer sitter i en bil, lagom taggade för förfest då vi stannar vid ett övergångsställe för att släppa fram en kvinna. Då utbrister Ann - Nä men, det är ju min syster!! och då får vi ner rutorna i bilen och vi alla 5 börjar illvråla - HALLÅ, HAAAALLLÅÅÅÅÅÅ, TJOHOOOOO HALLLÅÅÅÅÅÅ!!!! Och jag kan riktigt känna hur hemskt hon tycker det är, att hon knappt vågar titta in i bilen för hon tror att det är några unga killar som skriker på henne. Till sist, när vi är hesa av allt skrikande ser hon att bland de 5 galningarna i bilen sitter hennes syster Ann.



Helen och jag i våra finaste GULA jackor!!

När vi kom till festen fick vi Sangria på Pepes Bodega och sen var det dags för ett gympapass, lite höftrullningar, kissande hunden och sträckningar. Alla var väldigt duktiga och engagerade.



Sen var vi välkomna in i matsalen. Eftersom jag var lite sen så var där bara en plats kvar på kanten till mig.. jag är ju som en öppen bok och kan inte dölja mina känslor, hela min kropp utstrålade besvikelse. Då plötsligt räddade Berit min situation -vill du sitta här, vi kan flytta ett steg. Åhhh så gulligt!

Nöjd och glad hoppade jag in mellan Helen och Berit och sen var lyckan fullständig! Lagom avstånd till alla!





Och det var många som ville fotografera Helen och Sus för att de hade likadana jackor - alltså, vilket sammanträffande att ha likadana jackor på samma fest...

men först måste jag rätta till kragen..så att jag är lika cool som Helen



Så...nu är vi fina!



En helkulig kväll med mycket dans, mycket vin och en hel massa tokigheter. Som t.ex att jag saknade armhävningar på gympapasset så därför gjorde jag några tillsammans med Berit.. suck!



Haha Mia, vad gör du?

Vi tjejer hade SUNTRIP tröjor och Magnus hade...



och en del killar hade....



Vi säger GRATTIS till Andreas som fyllde år denna härliga sommarfestnatt, och jag frågade honom om han hade torktumlat mössan..

Jane gick ut hårt redan från början och höll konstant nivå hela kvällen, och till sist fann hon vad hon sökte..eller?



När Lost Boys spelade några av sina sista låtar ringde jag min chaufför och plötsligt bara var han där...hur kan 30 minuter gå så fort? Fick kramat alla sen hej och ivej.

Tack alla för att ni gjorde min kväll, och jag ser INTE framemot bildvisningen till frukosten på måndag i matsalen!

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Niklas

Hur bakis va Sus idag då :D?

2010-06-19 @ 22:43:50
Postat av: sus

ja du...vi kan väl säga att jag mådde som jag förtjänade.

2010-06-19 @ 22:48:21
Postat av: Markus

Nu ska du inte vara sådan. ska säkert bli jätteskoj se bilder på måndag!

2010-06-20 @ 01:58:49
Postat av: Jane

Sus, vad sökte jag som jag fann????

Hittade inte mer än min säng själv på kvällen.

Grymt roliga fest men det får man ju sota för såhär i efterhand ; )

2010-06-20 @ 20:23:56
Postat av: Sus

Jane, sist jag såg dig hade du siktet inställt på någon speciell...trodde att du hade lyckats!!!

2010-06-20 @ 22:54:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0