Egentligen är jag en skandalbrud, men jag blundade..

Ibland måste man samla mod nog att våga göra det vi är rädda för.

Idag gick jag väldigt nära en igelkott. Jag tycker att igelkottar är söta på avstånd, men deras kroppspråk äcklar mig och det kryper av obehag i hela min kropp. Jag stod på altanen, en halvmeter ovanför den taggiga och jag var överlägsen - inte helt utan undran -kan den hoppa?

Annars en lugn kväll med en stunds Guitar Hero - pulserande trumhinnor och fönsterrutor - det är så man laddar inför en ny arbetsdag!

Bella har förresten fått jobb idag. Efter en provdag var de så nöjda med henne så hon erbjöds fast tjänst eller så länge hon kan..hon har ju förhoppningsvis en utbildning som väntar på henne de kommande tre åren, men fram tills dess har hon en inkomst och det är ju ganska viktigt. ( i alla fall för hennes föräldrar...)

Det blev ingen bildvisning på jobbet idag..den kommer säkert imorgon istället! Tycker inte om när saker och ting skjuts upp - jag vill veta hur hemska grimaser jag gjorde, hur kameran avbildade mina yviga onyktra rörelser NU! Jag fick i och för sig en liten dos av bilder från Mias kamera och det var......hahaha kul!

En del skandaler skapades under kvällens gång...haha ganska roliga sådana... och jag var inte med - jag blundade hela kvällen.

Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: Markus

Vad är det för jobb Bella fått?

2010-06-21 @ 22:33:39
Postat av: Sus

Hon jobbar på Rolles gatukök i Lund

2010-06-21 @ 22:39:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0