Väderkartan chockar

What t f ?? - Sol?? Dagen innan midsommar?! Det har jag nog aldrig upplevt - inte vad jag minns i alla fall och inte nog med det.

Morgondagens väder:



Jaja, lite vind dör vi inte av - det gläder vindsurfarna om inte annat..
Vi slipper även gummistövlar, tjocktröja och mössa - inte illa för att vara midsommar i skåne.

Idag har jag varit ledig och bara latat mig precis hela dagen. Jag tog på min bikini, samlade ihop sololja, handduk och en bok, och sen gick jag ut och lade mig vid poolen. Där stannade jag mest hela dagen... Underbart skönt!!
28 grader i poolen är inte helt fel det heller.

När Bella kom hem från jobb nu ikväll så öppnade vi en flaska champagne innan maten för att fira hennes nya jobb, och att hon både började och slutade samma dag på ett annat ställe..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0