Vill ni höra något roligt?

Marcus på mitt jobb är kompis med Niklas "Gullefjun" Petersson, min blivande svärson.

Fram till julfesten har jag aldrig pratat med Marcus, men det första han sa till mig på julfesten, efter ett X antal drinkar..var att Niklas egentligen var tillsammans med Josefine för att komma nära mig, för det var egentligen mig han var intresserad av. Min första reaktion var ett stort gap..(jag hade också druckit några drinkar) total tunghäfta, men sen...frågade jag lite försynt om han hade alla hönsen hemma eller de hade rymt lång väg eller nåt i den stilen.

I fredags fick jag reda på att han trodde jag var skitsur på honom, för jag hade gett honom en blick. - Haha nä, den blicken har du inte fått, den har bara några få fått erfara och vad jag minns så skrattade jag bara åt det..

Stackars Marcus, som trott att jag har gått och varit sur på honom i ett halvår!



Marcus var jättegullig och bjöd på San Fransisco i fredags, men där var fruktkött i den... en ny erfarenhet.

Snart måndag...vill inte se fotona från i fredags!


Kommentarer
Postat av: Sara

Hahaha hur många drinkar har han druckit här?:D

2010-06-20 @ 21:59:22
Postat av: Markus

mm, Jag vet att det var ett misstag att ha fruktkött i men till mitt försvar så sto det inget om de på förpackningen att det var fruktkött i det.

2010-06-20 @ 22:38:01
Postat av: Sus

Drinken smakade ju San Fransisco och den var lika sötsliskig som den brukar, men jag är ingen fan av fruktkött så därav reaktionen.

2010-06-20 @ 22:50:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0