Efterklang..

Vilken energi! Att befinna sig på ett spa några dagar gör att kroppen längtar efter städning... igår städade jag nästan hela dagen, och när jag inte städade tvättade jag. Energin fortsatte att vara på topp även idag - hat-tisdagen ni vet, som Niklas så gärna påminner mig om. Två lediga dagar gör att arbetet växer på mitt skrivbord, men det var inga problem - bara kul!

Vår nya kollega började hos oss i fredags, en glad och trevlig medelålders kvinna - det kommer att gå galant för Ann att lära upp henne. No problems.

På vägen hem idag höll vi på att köra rakt in i en "ni-vet-en-sån-där-hantverkarbil" som svängde rakt ut på E22 utan att titta till vänster först, och där kom vi. Medan M hade foten i tvärbromsläge och händerna på tuuuuutläge så visade han sitt ståtliga långfinger för oss. Undrar om han hade gjort detsamma om vi hade kört rakt in i sidan på honom..? Får man aggresivitet i trafiken med dåligt uppförande legitimation tillsammans med praktiken för hantverkare?

Körde en runda med kundvagnen inne på Willys - har börjat min nyttiga period i mitt liv, för 213 gången.. ser bra ut även denna gången, men det var ju tusan vad grönsaker är dyrt - får börja odla i krukor istället.

Forade ungarna med fisk eller som det heter på förståelig dialekt, bjöd tjejerna på fisk till middag, Josefine åt lax och Isabella åt fiskgratäng.

Snart är det påsk och för en gångs skull ser jag fram emot att påskpynta lite, men när jag föreslog det så tryckte tjejerna ner mig under sulan på mina converse. Vad är det nu för fel på att påskpynta?  Jag köpte påskliljor i alla fall och de tyckte jag var löjlig.



Till helgen har jag bestämt mig för att måla färdigt mina flamenco dansöser.

Till helgen kommer det nog även bilder från vår "nya" tvättstuga..

Ha en bra vecka vänner!
CIAO!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Dessa underbara tisdagar :D

2010-03-25 @ 20:34:08
Postat av: bottan

kroppen längtar efter städning...ja nog är du udda alltid!

2010-03-27 @ 09:34:32
Postat av: Sus

Det är väl tur att det är någon som är udda... Inte kul om alla hade sprungit runt och varit som sus...eller hur?!

2010-03-27 @ 23:47:36
URL: http://snuttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0