En helt ok tisdag..

Första tisdagen på mycket länge som jag inte har lidit hela dagen över att det är hat-tisdag. Det visade sig vara en alldeles förträfflig tisdag med bra flyt.

Jag har befunnit mig i en helt annan värld mest hela dagen, siffer-världen, den värld jag uppskattar väldigt mycket mellan 8-17 alla vardagar. En skön känsla när man sitter där med skön musik i öronen och är så koncentrerad att man inte märker omvärlden.

Jag och tjejerna stack in till stan när jag kommit hem - jakten på en ny baddräkt varade inte särskilt länge. Jag fann den snabb och lätt på Stadium.

När vi kom hem började första steget till planeringen av vad tusan ska vi packa ner i resväskorna... åker på skön Spa resa till Polen på torsdag och som vanligt har jag ingen aning om vad jag ska packa.. jo, träningskläder och baddräkt är väl det som är säkert i alla fall.

Tjejerna undrade om det är ett fint hotell, hur det ser ut, om det är god mat osv.. och då letade jag fram lite roliga bilder från ..längesen.. jag kände knappt igen oss.. men kul hade vi!



Jessica råkade kasta klotet bakåt...vilka asgarv det blev



Syrrorna



Gympa





hihi, jag hittade även ett foto på humlan...



visst är den fin!!

Nu kallar sängen - natti på er!!


Kommentarer
Postat av: Bottan

Hihi

2010-03-20 @ 16:48:25
URL: http://bottan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0