Fredagsmat = Lunnaknage

Jag är alltid så himla glad på fredagar! Man ser fram emot helgen och allting känns så mycket lättare och roligare.

Anns tjänst är utannonserad, de har haft intervjuer av samtliga intressanta och nu står kampen mellan två kvinnor - spännande! Eftersom den tilltänkta ska tillhöra vårt team så var chefen snäll och gav oss andra en chans att träffa dessa två, försöka skapa oss en uppfattning hur personen blir att arbeta tillsammans med och naturligtvis en chans att ställa relevanta frågor.

Det var två helt skilda kvinnor, båda bra på sitt sätt.. Helen har förstås mycket mer samarbete med den tilltänkta än vad jag kommer att ha så hennes uppfattning borde väga mycket mer än mina synpunkter. Mig spelar det inte så stor roll, jag kan tänka mig vilken som.

Det som är viktigt för mig är om de tränar och festar... skojade bara! Visst, frågan om träning kom ju upp så klart när jag hade berättat om mig själv och det var tid för mig att ställa mina frågor. Festandet hoppade jag över, det kommer tids nog ändå.

Som sagt var det en härlig fredag..slutade vid fyra och sen körde jag ett step pass med mina kollegor - svettigt värre och vi hann med tre block. Det sista tar vi med nästa gång.

Kvällen bjöd på "lunnaknage" dvs Lunda knake eller Melle som jag tycker bäst om, och sen lets dance och Äntligen midsommar. Äntligen midsommar är en ganska komisk svensk film med den gamla Beverly Hills stjärnan Luke Perry. Innehöll en del skrattframkallande episoder men annars en ganska tam film - sevärd och inte mer.

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0