Hittelön utdelas ej

Jag har blivit av med mitt körkort. Haha, -jag vet vad ni tänker!
"Ännu ett pucko som tror att man kan köra hur fort som helst utan att bli tagen av polisen!"
"Fattar du inte att du har dålig förbränning - man kan inte vara en vecka i Österrike och sen tro att man är nykter nog för att köra bil när man kommer hem"

Så är dock inte fallet - det jäkla körkortet har rymt.. antingen har jag tappat det, glömt det eller så har det blivit stulet...men vem rotar i min väska, hittar plånboken och bara tar körkortet..ingen så klart.

Tänk om jag inte hade ägt ett pass. Hur skulle jag då kunna legitimera mig? Om man inte har ett annat ID kort eller pass får man alltså inte köra bil medan man väntar på nytt körkort. Visst är det skumt!

Så om ni hittar ett körkort med en kontorsnissa på, så är det mitt, men ni kan behålla det för jag vill inte ha det.

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0