När går tjejmiddag över till dammiddag?

FREDAG!!!! En härlig dag alla vakna timmarna.

Kånkade på en STOR väska till jobbet idag för eftermiddagen bjöd på härlig träning plus en del attiraljer inför kvällen. Slutade arbeta vid 16.30 och därefter fick jag en privat visning av träningsmaskinerna i gymmet av Mia. Nu när man har blivit hälsoinspiratör på jobbet måste man ju kunna visa gymmets alla funktioner.

Vi kände inte riktigt för styrketräning denna em så det blev lite box och sen step på det. Vi trodde ju aldrig att där skulle vara folk som tränade så sent en fredag, men vi misstog oss - killarna är flitiga på mitt jobb. Marya ville träna lite sumba, men vågade inte när killarna var där... Jag hade vågat göra bort mig, men det blev som sagt step istället.

Medan vi som tränat, gjorde oss vackra så roade Schlager-Ann oss med att sjunga Carola eller nåt med stormvindar i håret..







I min STORA väska hade jag packat ner en kjol till kvällen, men Mia behövde strumpbyxor så då fick hon låna mina och jag kände ändå inte för kjol, men problemet var då att jag inte hade några strumpor... Jag fick låna av Mia!



Jag är ju annars ganska diskret när det gäller strumpfärger och hon hade dessa och två andra par i antingen spygröna nyanser eller cerisa nyanser. Då var dessa mest jag liksom..

När vi till sist blev färdiga så bad jag Marya köra en vända till Konsum... det inhandlades gråa strumpor.

Vi skulle sen vidare till Jane på en liten tjejmiddag, eller heter det dammiddag, och när går det över från tjej till dam?

I alla fall så välkomnade Jane oss med de här, medan Ann berättade den fruktansvärt roliga historien om när hon skulle skaffa linser.



Kaninen Busan kom och hälsade, eller rättare sagt - jag lade mig på golvet för att försöka få kontakt... hon rusade skräckslagen förbi mig.



Jane bjöd på goda tortillas med köttfärsfyllning - Åhhh så gott det var!!



Jane & Mia

 

Mia & Marya



Wahlgrensann



Helen

Det blev en hejdundrande kulig kväll med mycket schlager...eftersom schlager-Ann a´la Wahlgrensann är besatt av Picadilly Circus..typ. Ann älskar ju allt med schlager och Pernilla Wahlgren och så klart hade hon melodifestival cdn med sig..

Ann in action - Jag vill om du vågar.. Text & Musik: Pernilla Wahlgren











Guud vilken inlevelse hon har - helt otrolig! Jätteduktig!!

Kvällen fortsatte med blåbärspaj och headbang





och sen sing star...as usual.





När klockan närmade sig ett började alla ringa efter sina chauffören, men jag tog min stora väska, tackade för mig och glad i hågen begav jag mig till bussen.. det var ruskigt kallt så jag var ganska glad att jag slapp vänta så länge innan bussen kom.

Som alltid när jag sätter mig i en buss somnar jag...var ganska glad att jag vaknade precis lagom för att trycka på knappen för avstigning i Vä där min lilla älskling stod och väntade på mig.

Vill tacka Jane för en jätterolig kväll och god mat.

Mådde som jag förtjänade när jag vaknade 8 timmar senare.. det måste vara en allergisk reaktion på alkoholen.

Seeya



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0