Pinsamt värre

Detta är så pinsamt att jag knappt vågar berätta det...

Igår kväll när jag skulle ladda tvättmaskinen med våra skidjackor så tänkte jag att det var bäst att genomsöka fickorna och ni anar inte hur mycket där var i dem. Vilken tur att jag kollade - brukar sällan göra det.

Bella hade ett pass, näsdukar, en mössa och en sån "STÖR EJ" skylt som man hänger på dörren.. (varför har man en sån i skidjackan kan man ju förstås undra..?)

Och i min var där ett par solbrillor, ett försäkringskort och ett KÖRKORT!!

Hur kan något sånt bara försvinna ur minnet? Jag vet ju att man måste ha pass eller körkort i skidjackan, så varför tänkte jag inte på det när jag sprang här och letade som en idiot efter det jäkla körkortet?

Vilken tur att jag inte har fått tummarna loss att skicka in förnyelseblanketten då..

Ikväll är det Afro!!!! Får se om min axel pallar trycket

Bye


Kommentarer
Postat av: bottan

KAAAAAAAAAAASS!!!!!

2010-03-11 @ 19:15:46
URL: http://bottan.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahaha jag vet - annars heter det kaaasssör..

2010-03-11 @ 19:23:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0