Så gött - hittade allt vi skulle ha

Kan ni tänka er att det inhandlades både röd kakel och de fyra restade luckorna plus att vi hann med en fika på Ikea inom loppet av 2 timmar och vi kom i tid till middagen och allt. Tjoho! Fikan på Ikea var inte planerad, men när jag sprang förbi kladdkakemuffins så kunde jag inte motstå dem så det blev till att halsa en kopp kaffe och trycka in kakan, och jag njöt alla 15 sekunderna.

Mina barn med pojkvänner hade redan kommit när vi gled in genom dörrhålet, Mathias likaså. Mikaels kusin Maggan med sönerna Markus och Lukas kom strax efter oss men mannen kom inte förrän lite senare för han satt på ett plan på väg hem från Kina.

Det tog inte lång stund förrän Lukas hade hittat en ny kompis... Niklas! Åh så spännande med rött gips på armen och Lukas var helt salig när han t.om fick ta på det...



Annars satt vi mest hela kvällen. Vi åt och så åt vi och sen åt vi lite till...









Sen var det ju melodifestivalen och lille Lukas skrek ut -den suger! till alla bidrag utom Manboy. Denna lille man hade lite överskottsenergi men Niklas busade honom trött..



Mätta och belåtna körde vi hemåt vid midnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0