Veckans bästa kväll!

En ganska seg andra 4-dagarsvecka - två kvar. Det borde vara 3-dagars veckor istället.

Nu är det i alla fall fredagkväll och jag njuter för fullt - bästa kvällen på hela veckan!! Vi har just sett Vålnaden och när den var slut slog vi om precis lagom till att vinnaren utsågs i Let's dance - Matthias! Har ingen personlig åsikt om han är duktig eller ej, men jag hade nog röstat på honom ändå för han är ganska söt. Denna säsongen har jag inte alls följt det, och av den enda anledningen att det är tråkigt. Alla tävlingar där folkets röster går först tråkar ut mig för jag röstar aldrig som svenska folket - jag är tydligen helt jäkla udda, och sen blir jag bara putt.

Helgen som vi har framför oss ska bli en pula-helg in da blue hause, och det ser jag fram emot. Jag är en person som gärna skjuter upp saker och ting - ni vet såna saker som är tråkiga.. sy i knappar, bokföra utan att få pengar för det, städa arbetsrum - en helg med fix och don helt enkelt.

Och imorgon kommer pussgurkorna hem - har saknat lille nisse med den hårda armen.



Jag längtar sååå mycket efter sommarsemestern! Hur ska man stå ut i 16 veckor? Suck...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0