Allergiframkallande väder

Min 116 miljoners vinst minskade drastigt till 23 kronor. Jag får nog omprioritera i min budget lite..

Detta vädret framkallar allergi - jag har fått huvudvärk, något som jag sällan har - rastlös, eftersom jag inte kan göra det jag planerat - uttråkad, för jag måste hålla mig inne och göra tråkiga saker som att sortera strumpor..

Snart får jag väl små röda prickar på tårna också.

Mathias har åkt hem till Köpenhamn - sorgligt! Det är alltid lika kul när vi träffas, vilket vi gör alldeles för sällan, men nu kommer han igen om några veckor då det är student.

För två timmar sen sa jag att jag skulle gå ner och måla färdigt väggen i träningsrummet.. nu får jag nog göra det!

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0