Angels

Wiiieeee JAG ÄR LEDIG!!!!!! Jag och 80 % av den svenska befolkningen är lediga imorgon och på fredag - JIPPPIEEE. Jag slutade kl. 12.20 idag bara för att jag kunde och ville. Coolt va?

Jag skulle...detta är så jäkla uttjatat nu, men jag skulle köpa växter idag. Hur kul är det på en skala mellan 1 och 10 när det störtregnar? minus 13! Åskade gjorde det också...det är i och för sig lite positivt, för det brukar åska på sommaren..men jag ser ingen sommar - inte ens någon jäkla vår! 5 grader!!! I maj!!! Jag får gallblåsinflammation eller nåt - jag har i alla fall gallsmak i munnen - det måste vara vädret. Och inga växter är inköpta...än.

Brukar ni läsa tjuvlyssnat.se? Hahaha det är så himla roligt

Här kommer en smakbit..

Två tjejer ~18 sitter i biosalongen och diskuterar sommarjobb.
Tjej 1: Hur har det nu gått med jobbletandet?
Tjej 2: Inte bra. Har varit och delat ut hur många CV:n som helst och ingen har hört av sig.
Tjej 1: Det var ju synd.
Tjej 2: Ja, det är skitdåligt! Men jag har tänkt, man kan ju söka på Posten också. Fast då får man typ börja klockan sex!
Tjej 1: Ja, men jag tar hellre ett sexjobb än inget jobb alls.

Det är inte bara jag som inte har riktig connection between brain and mouth.

Tänkte bjuda på världens härligaste låt så här på onsdagskvällen - lyssna och NJUT!!


Kommentarer
Postat av: bottan

Jag älskar den låten!!!!

2010-05-14 @ 19:43:10
URL: http://bottan.blogg.se/
Postat av: Sus

Me too:)

2010-05-14 @ 20:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0