Halvfart var det.

Vilken vecka det här är! Jag är helt förstörd, jag är inte mig själv och jag har feber. I måndags var jag trött och gnällig som ett barn med växvärk, igår var jag trött och hängig och mådde lite småkasst, men det var kul att gå på bio i alla fall. Robin Hood var bra - en annan version om Robin Hoods liv innan han blev fredlös. Bra story.

Imorse hade jag feber, men kände att jag kan nog Iprenknarka lite för jag hade ett ganska viktigt möte under dagen och sen skulle Vickie Peolin från Vital föreläsa hos oss, så det var liksom inte läge att stanna hemma. Jag fick helt enkelt gå på halvfart idag.

Kl. 14 stämplade jag ut - promenerade en runda i friska luften - svettades floder och sen var jag redo för två timmars föreläsning om inspiration, motivation, kommunikation - ett sätt att lära känna sig själv och sina medmänniskor - mycket givande och intressant. Vickie kom en stund innan planerat så jag hade en stunds småprat med henne, bara den lilla stunden fick vi några asgarv och allvarsprat ihopa - en superkulig tjej som inspirerar sin omgivning till att må bra.

Nu ikväll har jag mest legat och tyckt synd om mig själv - varför har jag feber och varför mår jag sååå dåligt? Jag är inte förkyld eller det har inte brytit ut än... Jag får aldrig normala sjukdomar. Halsfluss, förkylning, vattenkoppor eller liknande - nej, jag får feber eller ont i magen.

Nu kallar sängen!

Kommentarer
Postat av: Bottan

Och nu är sambon smittad, nejdå ni är inte lika ;)Han ligger hemma sjuk. Ni tränar för lite...eller nåt

2010-05-21 @ 12:49:54
URL: http://bottan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hallå, han satt ju och snörvlade och störde alla på bion och då var inte jag sjuk...alltså är det tvärtom, men jag är ju inte ens förkyld.

2010-05-21 @ 23:17:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0