Ingen höjdarmåndag precis..

Vad säger man? MÅÅÅNNNDAAAG! I hate it!! Jag trodde i mitt enfald att efter fyra dagars skön ledighet skulle man vara pigg och alert idag. Ahhhrrrggg - det känns som jag aldrig varit tröttare i hela mitt liv. Ögonlocken har varit såå tunga och det har inte ens hjälpt med kaffe. Då är det illa.

En glädjande nyhet var att jag fick ett stort paket på posten - min nya gitarr till guitar hero samt nya Van Halen - Jippiee! Skitbra låtar!



Fortfarande trött efter nästan 2 timmars rockande.

Frusen och förkylningsblåsa på tungan.. kanske en anledning till min trötthet - vill inte bli förkyld!

Bio imorgon - Robin Hood med Russel Crowe - något att se fram emot



Krya på mig och var piggare imorgon!


Kommentarer
Postat av: Bottan

Inte trodde jag att du kunde äta upp en balja popcorn SÅ fort!! Inte utan alkohol i varje fall ;)

2010-05-19 @ 20:28:18
URL: http://bottan.blogg.se/
Postat av: Sus

Har jag någonsin ätit långsamt och lite?

2010-05-19 @ 22:38:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0