Lilla Mor firas idag

Jag börjar med att Gratulera min kära mamma idag på mors dag, så har jag inte glömt det i alla fall. Det är egentligen ingenting mot vad som komma skall - min mor fyller nämligen 60 år nästa vecka, men de rymmer fältet - åker till Spanien på tisdag.. Önskar Er en härlig semestervecka och en helt underbar födelsedag!!



Grattis älskade mamma på dina dagar!!

Själv har jag också blivit firad som mor idag. Av Isabella fick jag en biokväll med henne - vi ska gå och se SATC på torsdag - jättemysigt, och av lilla tultan fick jag "Världens bästa mamma" påslakan. Älskar presenter!!! och älskar mina barn!!!

Annars mår en annan som hon förtjänar idag - en hård natt med barskåpsrensning som första prioritet, vilket resulterade i att man inte kom i säng förrän kl. 5 imorse.. så nu ska jag fortsätta ligga lite till på soffan..

Ha de


Kommentarer
Postat av: mamma

2010-05-30 @ 18:06:53
Postat av: mamma

Tack lilla gumman,jag älskar dig med Kramis Mamma

2010-05-30 @ 18:07:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0