Pusskompisen Sune

En intensiv vecka går mot sitt slut... Helt otroligt att jag har orkat stå på mina ben hela veckan. Hade jag bara sluppit alla möten på en vecka hade man klarat av sina arbetsuppgifter utan problem, men i genomsnitt 3 möten om dagen skapar lite stressfaktorer i denna lekamen när deadline närmar sig med stormsteg. I torsdags när jag satte mig i bilen hem sa M till mig att där är lite vitt i ögonrödorna...

I torsdags var det även avslutning på gympan. Som alltid möte + pizza på Björkhällan i Tollarp. De som slutade avtackades med fina blombuketter samt att Bodil också fick en för att hon är något alldeles extraordinärt.

Idag har vi varit på hjärt-och lungräddning. Min pusskompis hette Sune och han var riktigt ful.



En nyttig övning som uppdateras en gång om året.

Min strykerska har sagt upp sig! Förstår ni min sorg? Och tyvärr kom jag inte på förrän hon lämnat mig att hon faktiskt har 1 månads uppsägning - så det blev ett kärt återseende med min gamla trogna vän tillsammans med en film i eftermiddag. Det kändes ganska bra.

Jag förstår inte vad som hänt för min städerska har strejkat denna vecka... är detta någon sorts protest eller enbart lathet kanske.. det är dock en dag kvar innan jag själv får ta fram dammsugaren och moppspannen.

Jag hade planerat in en växthandlardag idag, men det är ju så jäkla kallt ute så jag vägrar ligga och kräla i rabatterna i denna kyla. Vi får väl se om det blir bättre imorgon.. annars ska jag skruva uteplatsens golv imorgon. Teamwork you know.

Nu väntar en film. Soft i soffan med karamellkungen - nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0