Shake it baby

Varför har jag så livlig fantasi när jag sover? I vaket tillstånd är annars min hjärna rätt stiltje, men när jag sover lever den ut alla vilda konstigheter som finns.. Förstå vilket komplicerat liv jag måste ha eftersom hjärnan bearbetar det så intensivt om nätterna.

Vaknade halv sju imorse av att jag kört ifrån Josefine någonstans i skogen för att Isabella skulle till Eslöv, och när jag kom till Eslöv kom jag på att Josefine inte var i bilen, och hon svarade inte på mobilen så jag var tvungen att lämna Isabella i Eslöv och köra och leta efter lillgumman. Fatta vilket scenario som spelades upp i min hjärna.. jag gick upp. En ledig fredag och jag stiger upp kl.7 - suck!

Morgonlöpning med HÖG musik i öronen. Blev stressad för vi skulle ha besök av "Spolarna" någon gång på morgon/fm - hur kan man vilja ha ett sånt "skitjobb"? Jag är glad att någon vill ha det i alla fall...

Har inte gjort för mycket idag - bara funnits till - JO, jag har strukit!!! men det var inte ens roligt - jag var bara off.

Orkade inte ens laga mat - vi åt köbemad.

Min tidningsdelare har däremot slitit hårt - han hyrde en BAUTA maskin för att slå/borra/skaka sönder betongblocket som kom fram när vi grävde till poolen. Han skakar fortfarande...

Tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0