Klockorna ringde för oss då..

Oj vad tiden går snabbt! Nu närmar sig studenten med stormsteg och jag känner mig redan stressad. Fulltecknat schema fram till den 11 juni - wow, så kul det ska bli!

I måndags tränade vi igenom step passet som vi ska ha på uppvisningen den 5 juni och det var så längesen jag tränade så det kändes extra hårt, men det var en mycket intensiv timme där vi bara matade in passet i hjärnan - var vi inte 100 på något block så körde vi det om och om igen tills det satt. Det kändes underbart efteråt.

I tisdags körde M till Helsingborg och hämtade vårt tält som vi ska ha till studenten - inte för att det räcker till alla som kommer, och vi får hoppas det är fint väder annars blir det lite krisläge.. och vi fick även 5 pallar byasten som "lastbilschauffören=puckot" ställde ute vid vägen. 5 pallar = 1800 stenar = ca 6,5 ton.  M körde och tränade och lämnade stenen åt sin fru och barn..  M sa att det tar en vecka att flytta den stenen - 3 timmar senare var stenen flyttad - kiss my ass, baby

Onsdagskvälll kändes som en bra softkväll - behövde ta igen min rygg lite så jag hade en skön kväll med min stryktvätt och You've got mail och kvällen blev extra förskönad med Greys atonomy.

Idag har minsann jag och min man bröllopsdag!! En hel massa år som gifta - helt sjukt! Nästa år har jag varit gift med samma man halva mitt liv.

Min älskade syster Camilla, systerdotter Sabina och systerson Elias har varit här och hälsat på idag. Elias är i den åldern då det är jätteroligt att göra grimaser och härmar gärna allt och alla, samt att han var väldigt mammig och tyckte inte alls om sin moster.

Imorgon är det fredag och jag längtar!!


Kommentarer
Postat av: Bottan

Grattis till er båda:)

2010-05-27 @ 20:12:37
URL: http://bottan.blogg.se/
Postat av: Sus

Tack vår vän

2010-05-27 @ 20:26:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0