Nice outfit

Nu har äntligen årets mest underbara månad anlänt - men var tusan är värmen?
I söndags var den här på snabbvisit och jag njöt i fulla drag med min kropp intill Mikaels baksida på hojen. Vi körde ner till södern och hälsade på mammis och Roland.

En kudde är inköpt enbart för att jag inte ska bli bedövad i sittregionen när vi hojar, och den var till belåtenhet.
Det bjöds på kaffe och kaka, och vi hade en mysig stund tillsammans.

M har ju börjat på sitt nya projekt - ny uteplats, och där tillbringar han all ledig tid om vädret tillåter - den ska helst vara färdig till studenten.. och jag har fortsättning-på-thuja-häcken-projektet samt lilla uteplatsen på framsidan som ska stensättas. Jag föredrar de små projekten.. Så till helgen blir det växt-inköp - kul kul - shopping - jätteroligt!

Found this - sött va?



Seeya


Kommentarer
Postat av: Elliot

Fint foto moster, men det va lääängesedan :) Kram

2010-05-06 @ 19:09:45
URL: http://superpojken.blogg.se/
Postat av: sus

Hmm ja typ 40 år sen..

2010-05-06 @ 21:37:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0