Vattnet i knäna har försvunnit..

Mina knän värker! Fy bubblan vad jag har varit duktig idag!

SE....!!!







Moi har skruvat golvet.... typ 800 skruvar.. förstår ni varför jag är öm i min hand och mina knän, och det är inte för att jag har suttit på knä och skruvat för hand. Jag har suttit på huk med en skruvdragare, tryckt ner skruvdragaren ca 800 gånger och rest mig, satt mig ner, rest mig, satt mig ner - knäna skreeeeeek i slutet, men jag är nöjd med mitt arbete.

Mina kära dotter gick i strejk denna vecka - städstrejk. Idag var jag en sån där elak mamma som man måste vara ibland till tonåringar - jag sa åt henne att antingen städar hon (och då får betalt alltså..) eller så går hon ut och skruvar golv med pappa. Hon valde det minst jobbiga. Jätteskönt tycker jag för jag kände inte alls för att städa - räcker att jag fick stå och stryka igår..

Köttbullar, sås och potatis till middag idag och snart väntar en varm och skön bastu på mig, men först ska jag få lite massage av min käresta.

En tredagarsvecka väntar och det är lite chill - hoppas vädret blir bättre så jag kan få till det med min växtshopping nu i veckan.

Min käre pappa ringde idag och berättade att allt jag beställt är inhandlat - sååå himla bra!!

Liza som är reseledare på Thells var med min pappa i Tyskland igår, och hade tillika födelsedag... jag gratulerade henne på fb och till svar skrev hon -Tack, jag har lastat din jävla studentsprit hela dagen!! haha stackare.. hon hade gått med inköpslistan i högsta hugg och pappa hade gått efter och lastat i vagnen.. Han tyckte det var lite pinsamt för de har ju en bestämd mängd som passagerarna får lasta i bussen, och så kommer chauffören med en överfull kundvagn... ehhh  Jaja, han är snäll i alla fall.

Nu ska jag massageras - ha de'

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0