Gillar julen men ändå inte..

Istiden är nära. Mina händer är så kalla att jag skulle kunna kyla ölen på dem. Har jag dålig blodcirkulation tro? Om jag nu har det, varför fryser jag inte om fötterna? Kan kanske bero på att jag inte går barfota..på jobbet.

Jag har kommit på varför jag inte hinner med så mycket i veckorna längre - mina lediga timmar ägnar hela jag åt att söka efter presenter och julklappar till mina nära och kära. Det är faktiskt inte det lättaste att komma på något att köpa till familjen i detta materialistiska hem. Jag tror nog att alla i denna familjen är prylgalna, och klädgalna, skogalna, ja allt är kul att handla.

Man borde kanske rensa i röran lite oftare.. nästa år ska jag fasta på allt. Eftersom man handlar en hel del kläder varje månad så borde de ju räcka hela nästa år också, men sen måste man ju köpa en helt ny garderob året därpå för då är man lagom spyfärdig på alla förtvättade lumpor. En ganska bra idé faktiskt..

Nu är den där Anna Anka på tv igen! Suck, gillar inte hennes dialekt.

Jag får väl måla lite..

MIN UTSTÄLLNING BÖRJAR DEN 10 DEC!!!!!! Spännande!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0