Jag är totalt ute, men jag gillar det

Jag kan inte riktigt förstå tjusningen med modebloggar. Varför MÅSTE man köpa likadana kläder som Kenza eller Foki? Pleeeaaassseeeee??!!! Så fort de har köpt ett nytt plagg och visar det på bloggen så senare samma dag tar det slut i affärerna. Skaffa Er ett liv - ni kommer inte att få den kroppen som Kenza har, ni kommer inte att bli lika snygga som henne bara för att du har samma kläder och framför allt blir du inte lika poppis som henne bara för att du har likadant. Det händer ibland att jag slinker in på en mindre seriös blogg av ren nyfikenhet, men så fort det handlar om mode dör nyfikengnistan direkt.

Kan det vara en psykisk effekt av mitt blivande nyårslöfte - att jag ska fasta allt, inte handla kläder på ett år..ja, tell me because I don't know.

Jag kan i alla fall berätta att dagens outfit på denna kropp har varit "sportromantiskt" enligt Mia - ni får framkalla bilden i huvet av Sus med svarta uppvikta tighta Victoria Beckham jeans, svart v-ringad långärmad top, beige hålmönsterstickad oversize tröja och grova halvhöga snörkängor - det är sportromantisk outfit.


Ni behöver inte var rädda - detta kommer ALDRIG att bli en modeblogg - jag är inte modern, jag är Sus.

PS. Life is good, life is great o jag är så jäkla bra på att vägra sjukdom. Inte en enda nysning idag - den är gone with the wind, precis som min lön som jag får imorgon.

Lev livet vackert, sov mellan spetslakan och använd hårmousse.

Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0