Ladies night

Ja, det var en spektakulär föreställning på Malmö Arena igår - ärligt talat har jag aldrig sett så många galna fruntimmer på en och samma gång.

Det började med tidig utgång, insläpp redan mellan kl 17.30 - 18.00 - vi tågade fram på den röda mattan med filmkameror och kamerablixtar runt om oss. Man kände sig nästan som en filmstjärna. Överraskningar och roliga upptåg väntade oss fram till middagen serverades.

Rocka loss med rockring och få stilpoäng
Fota dig med rosa solbrillor och du kan bli nästa sunglasses-modell
Låt oss styla ditt hår
Skicka en överraskning till din hjärtevän, och smaka gärna en bit under tiden..
Välkomstdrink, men du får bara en... tjo baloo - jag fick fyra!



Haha, när vi stod och sörplade i oss våra röda drinkar kom där fram en glad tjej till mig
- alltså, jag har stått och tittat på dig jättelänge nu och jag bara måste säga att du har skitsnygga skor på dig. Alltså de är verkligen supersnygga! Ja, jag en sån person som säger till om jag ser något snyggt och det gjorde jag nu - fan va snygga de är o så fick jag tummen upp.

Sen när vi var trötta på välkomstdrinkarna, snuset och färdkosten fann vi vår plats i Arenan - klart godkänd.
En ûbertrevlig kypare serverade oss kycklingfilé med polenta (!) och 2 sparrisar, och jag som bara hade en önskan och det var att bli mätt..tji fick jag. Efterrätten var chokladig och moussig = alltså skitgod! Drycken var röd och svindyr - 18 cl för 75 kr - Jaja, det är inte varje dag man sitter mitt i Malmö Arena och väntar på något snyggt.







Lite segt innan föreställningen kom igång men sen ni....såg vi knappt till vår mor - så fort Martin satte första steget in på scenen försvann hon..antar att hon hade svårt att zooma in honom med kameran på för långt avstånd.



Ännu i väntans tider - superglad och förväntansfull!

Tyvärr blev det inga bra bilder för min del på grabbarna, men däremot filmade jag - Wow, säger jag bara!!!

Den ena filmen ser jag om och om igen -
She's bringing me in
Checking me out
Making me glorious

Rysningar!!!

Lite bilder lånade från superpojken.blogg.se







Så liten...Andreas är....och så sexig Brolle är....och så snygg Martin är...och Måns ja, han är en tönt.

OCH ni som inte köpte biljetter för ni trodde det var tantvarning på Ladies night - big mistake! Jag såg kanske 10 st som var över 60. Tror nog att de flesta var mellan 20 och 40 år.

Ja, det var inte bara på Malmö Arena man får färdkost, det blev även färdkost från Malmö - Lund också..det dröjer ju så himla länge till frukosten så Max fick besök av 5 trötta o fnittriga kvinns.

Sov gott mitt i Lund, och kände mig som ett urladdat duracell-batteri när jag vaknade.

Tackar ödmjukast för gott sällskap och ett minne för livet



Kommentarer
Postat av: Cathy

ja det va en riktigt nice kväll!! Får vi göra om!!!

Så fin Bella har gjort din blogg.

Kram

2010-11-07 @ 11:17:40
URL: http://superpojken.blogg.se/
Postat av: Sus

Nästa gång köper vi Guldbiljetter!! så slipper mamma springa fram hela tiden.. Ja, bella är duktig - jag blev nöjd.

2010-11-07 @ 11:45:21
Postat av: mamma

Ja det får vi nog göra,Man blev puttad till sidan av alla vakterna så jag fick ej några bra bilder

2010-11-07 @ 15:41:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0