Någon som har ett friskt huvud till salu?

Varför ska jag vara så klen?

Alla listade biverkningar på tabletterna mottogs av min kropp - gissa vilken natt jag har haft...

• yrsel
• tyngdkänsla, mitt bakhuvud blev 3 kg tyngre
• värmekänsla, mitt huvud var knallrött och det hettade som värsta klimakterietopp
• illamående

Men jag kände inte av någon huvudvärk just då.

Hade så klart ställt klockan på 05.15 som vanligt och med god vilja tog jag mig till duschen..jaja en dusch tar bort tyngdkänslan...nu var det inte bara mitt bakhuvud, nu var det hela skallen som vägde tungt.

Suck. Bara att konstatera att jag inte tåler tabletterna, och att huvudvärken gillar mig.

Måste ha nya tabletter, massage och ett nytt huvud.


Kommentarer
Postat av: Bottan

Stackare. Hoppas du får rätt tabletter snabbt. Kram

2010-11-30 @ 08:45:24
Postat av: Sus

Tack Bodil, förstår egentligen inte hur de ska kunna hitta rätt i migrän-medicin-djungeln..vilket de säkert inte gör de första fem gångerna heller. I vilket fall som helst så är jag på jobbet imorgon igen, med eller utan huvudvärk. Kan inte, vill inte vara hemma längre. Ha en underbar men kall dag och ett stort grattis till att du ska bli mormor i sommar!!!!! Så jättekul!!!!

2010-11-30 @ 09:20:39
Postat av: Bottan

Tack! Jag längtar som bara den :)

2010-11-30 @ 15:53:35
Postat av: Cathay

2010-11-30 @ 20:31:19
Postat av: Cathy

Välkommen i klubben kära syster... Migrän är inget att hurra för. Men va glad så länge du inte kräker och halva huvudet domnar bort. För det kan jag säga är INTE nice... Usch hoppas att du blir bättre snart.

2010-11-30 @ 20:33:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0