Tortyren är nära..

Nu har jag börjat inse att det inte är många timmar till att jag ska utsätta min kropp för tortyr en hel dag. Ja, jag säger tortyr till en hel träningsdag för min kropp är inte van vid sån behandling och den kommer att lida massor i en hel vecka efteråt. Lördag morgon står jag redo i mina träningskläder, bandana svept om huvet och vild blick - nu jäklar ska här svettas. Undrar hur många pass jag orkar? säkerligen ett... kanske två, men det är tuffa pass direkt på morgonen - stackars mig!  Jaja, helt självförvållat.

Har tre nysare här hemma..varför tillåta sig en förkylning när det är träningsdag på lördag? Hallå??!!! Mottot är "Vägra sjukdom" - funkar på mig än så länge... Har inte varit förkyld på snart 2 år - sen att jag har en hel massa konstiga influensaliknande sjukdomar lite då och då, hör inte hit. Jag har i alla fall inte varit förkyld på två år och inte haft maginfluensa på 15 år.

Kom just på att jag inte lagt in några bilder på tavlor på ett tag..





Nu har jag några stycken att ställa ut. Vill så mycket mer men hinner inte, tiden räcker inte till.
Det ska bli så himla spännande och roligt att höra vad mina kollegor har att säga om mina skapelser.

Nu kallar sängen, ännu en arbetsdag imorgon att vakna till - utvilad o alert...eller?
Fredag, bästa arbetsdagen!

Ha en skön helg alla fina, tyck inte synd om mig på lördag..det gör inte jag - plågas med mig, känn muskelfibrerna arbeta sig trötta så kan ni tycka synd om mig på söndag, måndag, tisdag och onsdag istället.

På återseende!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Fina tavlor du har målat.Jag gillar dem men mest den du gjorde på Mikael Jakson Kramis

2010-11-19 @ 07:59:51
Postat av: Sus

Tack mamma!

2010-11-19 @ 09:50:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0